ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

خداحافظی مهدی مهدوی کیا از دنیای فوتبال/ پنجشنبه ۲۴ اسفند
  • مهدی مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کرد / خبر خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال ؛ هواداران پرسپولیس را شوکه کرد

  • مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرد دیگر در میادین فوتبال حضور نخواهد داشت و تنها در صورتی که پرسپولیس به فینال جام حذفی برود با پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
  •  پس از آن که با وجود آمادگی مهدوی کیا بعد از رفع مصدومیت، کادر فنی پرسپولیس به کاپیتان پرسپولیس بازی نداد، در جلسه ای که بین او و یحیی گل محمدی برگزار شد، مهدوی کیا به این جمع بندی رسید که دیگر کادر فنی پرسپولیس به او نیازی ندارد و به همین خاطر در گفت‌وگوی خود با ایسنا اعلام کرد دیگر در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد.
  • البته به گفته مهدوی کیا در صورتی که پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کند کاپیتان قرمزها برای دقایق کوتاهی با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد تا این چنین با هوادارانش خداحافظی کند.
  • با این حال با صحبت های انجام شده قرار است مهدوی کیا در تمرین ها و در کنار تیم حضور داشته باشد و با رفتار همیشگی اش کار خود را به دور از هر گونه حاشیه به پایان برساند.

 

بازگشت عابر بانک به پرسپولیس!




حسین هدایتی پس از جلسه با رویانیان و پروین آمادگی خود را برای کمک به پرسپولیس اعلام کرد.



ادامه مطلب ...

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن مورد نظر این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مهر، محمد رویانیان در مورد احتمال جذب پژمان نوری و ادرلوسیانو ملقب به ادینهو گفت: شرایط ادینهو بازیکن سابق مس کرمان را بررسی می کنیم و پس از آن نظرمان در مورد جذب وی را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب پژمان نوری نیز گفت: دنیزلی روی گزینه های ایرانی نظر دارد و ما هم مذاکراتی را با این بازیکن انجام داده ایم. با این حال باید بررسی کنیم که آیا قوانین لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اجازه استفاده از این بازیکن را به ما می دهد یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که پژمان نوری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد مذاکرات نهایی با وی را انجام خواهیم داد.

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

اخبار جدید از پولادی بازیکن مس کرمان

 

 

مهرداد پولادی ملی پوش تیم مس کرمان که بدلیل اختلاف با بلاژویچ تمرینات این تیم را ترک کرده بود با توافق با مدیران مس قراردادش را با مس فسخ کرد و در این هفته قراردادش را با پرسپولیس به امضا می‌رساند. پولادی فردا در کرمان قراردادش را با مس فسخ خواهد کرد و از این هفته پیراهن قرمز پرسپولس را برتن می کند . او در این مدت تمریناتش را زیر نظر میک مربی بدنساز تیم ملی انجام می داد .
او به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس می پیوندد

برچسب:, :: ::  نويسنده : pouya

 

رویانیان: باشگاه پرسپولیس 15 میلیارد تومان بدهی دارد

رویانیان: باشگاه پرسپولیس 15 میلیارد تومان بدهی دارد




مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید بدهی 15 میلیارد تومانی این باشگاه و اینکه شهرداری به جای شکایت از این تیم باید کمک کند، گفت: امیدواریم تعداد هواداران که عضو باشگاه می‌شوند بیش از 15 میلیون نفر شود.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 24796
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم